برترین‌های بیست و سومین جشنواره کتاب سال دانشگاهی

community architecture 

کتاب معماری جمعی تالیف دکتر سید غلامرضا اسلامی و دکتر حامد کامل نیا در حوزه هنر و معماری به عنوان کتاب برگزیده بیست و سومین جشنواره کتاب سال دانشگاهی شایسته تقدیر شد.

 

دکتر ایرج اللهیاری، مدیر کل خدمات پژوهشی و رئیس انتشارات دانشگاه تهران در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: فراخوان بیست و سومین جشنواره کتاب سال دانشگاهی در اواخر سال گذشته اعلام شده که مهلت آن تا پایان پاییز امسال بوده و طی آن هزار عنوان کتاب به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

 

وی افزود: پس از یک بررسی اولیه ۵۳۰ عنوان از کتابهای دریافتی وارد مرحله داوری شدند که از مجموع این کتب، ۳۶۱ کتاب تالیفی، ۱۶۳ کتاب مربوط به ترجمه و شش عنوان مربوط به تصحیح و گردآوری بود.

 

او در ادامه سخنان خود عنوان کرد: همچنین ۱۴۳ عنوان کتاب در حوزه علوم اجتماعی و رفتاری، ۱۲۲ عنوان کتاب در حوزه علوم انسانی، ۸۸ عنوان کتاب در حوزه فنی مهندسی، ۶۰ عنوان کتاب در حوزه پزشکی و دامپزشکی، ۴۸ عنوان کتاب در حوزه علوم پایه، ۴۸ عنوان در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و ۲۱ عنوان در حوزه معماری و هنر بود.

 

اللهیاری اضافه کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ۲۰ عنوان کتاب انتخاب شدند که در اختتامیه این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

 

در حوزه معماری و هنر، کتاب معماری جمعی (از نظریه تا عمل) تالیف دکتر سید غلامرضا اسلامی و دکتر حامد کامل نیا به عنوان کتاب برگزیده و کتاب شایسته تقدیر سال دانشگاهی انتخاب گردید.