“ بسمه تعالی”

با سلام و عرض تبریک سال جدید و آروزی موفقیت برای تمامی همكاران بزرگوار و دانشجويان عزيز

پیرو اعلام ستاد ملی کرونا و وزارت عتف مبتنی بر شروع کلاس های درس بصورت حضوری، در تمامی مراکز  آموزش عالی از فروردین ماه ۱۴۰۱ و اطلاعیه های دانشگاه فردوسی مشهد، به اطلاع می رساند که کلیه کلاس ها در دانشکده معماری دانشگاه فردوسی مشهد از ۱۴ فرودین ماه بصورت حضوری خواهد بود. لذا توجه همگی را به موارد زیر  معطوف می دارد:

۱- جهت جلوگیری از چالش ها و مشکلات احتمالی برای همکاران گرامی و دانشجویان عزیز، در هفته اول بعضی از کلاسها بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

۲- کلیه کلاس  های کارشناسی ارشد از ۱۴ فروردین به شکل حضوری برگزار خواهند شد. چنانچه تعدادی از دانشجویان به هر دلیل موجهی نتوانند در کلاس های حضوری حاضر شوند، می توانند با هماهنگی استاد درس به شکل برون خط(off line) از کلاس ها استفاده کنند. ضمنا سعی می شود در صورت امکان کلاس ها به صورت همزمان حضوری و برخط برگزار گردد‌.

۳- آن دسته از کلاس های کارشناسی ارشد و کارشناسی که استاد درس در خارج از کشور یا مدعو پروازی باشد، کماکان به شکل آموزش مجازی ادامه خواهند یافت. در صورت وجود استاد همکار برای درس، کلاس بصورت هم زمان حضوری و مجازی (ترکیبی) توسط اساتید همکار و پروازی برگزار می شود.

 

 


هيئت رئيسه دانشكده معماري و شهرسازي