معماران و فرهیختگان گرامی

فراخوان سومین کتاب سال معماری معاصر ایران در حالی منتشر می‌شود که دو مجلد پیشین آن توانست با معرفی طیفی وسیع و حرفه‌ای از معماران خوش فکر، توانمند، خلاق و همچنین پروژه‌های کمتر شناخته شده ولی تاثیرگذار و جریان ساز در زمینه، شهر و جغرافیای منطقه‌ی فعالیت خود با وسعت ایران عزیز، اثری ماندگار، مستند، مکتوب و با کیفیت بسیار بالا برای معماری معاصر ایران و آیندگان به ثبت برساند.

کتاب سال معماری معاصر ایران با بررسی، انتخاب و گزینش آثار رسیده به دبیرخانه‌ی کتاب سال و انتشار آن سعی در معرفی پروژه‌های حرفه‌ای و با کیفیت و همچنین معرفی معماران آن به جامعه و کارفرمایان در جهت ارتقا و گستردگی هرچه بیشتر معماری خوب و ارزشمند دارد. با اطمینان خاطر و افتخار اعلام می‌داریم در دو مجلد پیشین توانستیم با معماران بسیار توانمند و اهل حرفه بخصوص از بین معماران جوان، شهرهای مختلف و آینده سازان ایران عزیز آشنا و به معرفی آنان بپردازیم.

همچون گذشته باید خاطر نشان سازیم این کتاب شاهکارهای معماری معاصر ایران نیست، بلکه مجموعه‌ای از اتفاقات خوب و تاثیرگذار برای معماری و عموم مردم ایران است. این کتاب گزارشی است مستند و مكتوب از تلاش‌های قابل تقدیر معماران عزیز کشور برای ارتقا و بالاتر بردن سطح فرهنگ، زندگی، آسایش، رفاه، امید مردم خوب این سرزمین .

ضمنا با توجه به تماس‌ها و پیشنهادات دوستان، معماران گرامی و مخاطببن، از این مجلد سعی خواهد شد در كتاب سال به معرفی پروژه‌های معماران ایرانی که در سطح بین‌الملل و خارج از كشور به فعالیت مشغول هستند بپردازیم.

 

کتاب سال معماری معاصر ایران، شامل بخش‌های پروژه‌های معماری، مرمت و احیا، شهرسازی، طراحی داخلی، هنر، کانسپت و فناوری و مبلمان می‌باشد.

لذا خواهشمند است در صورت تمایل به انتشار آثار خود در این مجموعه‌ی مستند و ماندگار از معماری معاصر ایران و جهت اطلاع از شرایط و‌ نحوه‌ی حضور، به سایت aoa.ir مراجعه و در صورت نیاز به راهنمایی و هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل نمایید.

۸۸۳۴۲۹۶۰

۸۸۳۴۲۹۶۱

۰۹۱۲۳۴۴۶۸۷۰

شهریار خانی زاد مدیر مسئول انتشارات هنرمعماری